petak, 2. ožujka 2012.

Zlatni dečko novog doba "San Marco"








Kada sam išla raditi ovaj članak, moram vam priznati da nisam ni približno imala ideju kako će izgledati. Na prvu mi se činilo da imam posla s još jednim milim, dragim i pomalo običnim dečkom. No nakon deset minuta kvalitetnog razgovora shvatila sam da je Damir puno više od toga. Na prvu zagonetan, strogo poslovan i ozbiljan mladić, kako i dolikuje nekome sa njegovom reputacijom, iznenadio me šarmom i jednostavnošću. Prilagođen svakoj situaciji, bez ijedne sitnice koja ga može iznenaditi, vedro, strpljivo i opušteno je odgovarao na sva pitanja. Uz sve to, nikako mi nije mogao promaknuti onaj pogled koji govori da vas je osoba pročitala u tri minute. Impresivno. O sebi ne priča mnogo, pušta da njegova djela to čine za njega. Nakon dugog nagovaranja ipak je rekao to da stoji čvrsto na zemlji, da je nepokolebljiv, te da jako dobro zna što želi i ne pristaje na ništa manje kako u poslovnom tako i u privatnom smislu. Cijeni i poštuje osobe koje imaju suprotne stavove od njegovih, ali samo ako su dobro argumentirani. Dvadeset i petogodišnji Vernovac danas je vlasnik i voditelj jednog od najpoznatijih noćnih clubova u Slavoniji i Baranji. Samo njegova priča nije nimalo tipična.
Sa dvadeset i tri  godine pokrenuo je projekt San Marco, potpuno sam i neovisno o svojim roditeljima . Kaže da  nije htio biti jedan od „tatinih sinova“ koji je uspio zbog dobre pozadine,  pa je krenuo od samog starta sam bez kune pomoći svojih roditelja. Bilo je, kako kaže, zbilja teških dana i vrlo rizičnih odluka , ali našem zlatnom dečku se sve isplatilo što govore i nepobitne činjenice o tome što San Marco predstavlja danas. Ime njegovog noćnog kluba postalo je brand  i danas gotovo da i nema osobe koja bar jednom nije čula ili bila u posjeti. San Marco također nosi i titulu najspominjanijeg noćnog kluba u našoj regiji za 2011 g. na društvenoj mreži Facebook. Na pitanje što je razlog njegova uspjeha kaže kako je to najvećim dijelom sposobnost da okupi kvalitetan tim ljudi koji su u stanju provesti njegove ciljeve u djelo. Isto tako u prvi plan dolazi i njegova sposobnost da bude sve što poželi u datom trenutku.

„Sva moja ponašanja i sve moje odluke su unaprijed izanalizirane i sve ima svoju svrhu, pa čak i pokoji bahati nastup jer ponekad je takvo ponašanje jedini način da dođem do svoga cilja“ kaže Damir.

Ono što je još naučio i što mu jako dobro ide je minimaliziranje loših odluka te danas njegova djela i sve činjenice svjedoče uspješnosti te strategije.

Što god učinio ovaj zlatni dečko jednostavno ne zna za loše posljedice što ga čini osobom nekoliko koraka ispred ostalih na našoj clubing sceni. Sigurni smo da je ovo tek početak njegove ere . I obečajemo da ćemo biti u blizini da popratimo sve što se događa . I djevojke moje… Šuška se da je slobodan…..


INFO:

Ime i prezime: Damir Maleševac
Datum rođenja: 14.6.1986.
Horoskopski znak: Blizanac
Boja kose: Crna
Boja očiju: Smeđa
Visina : 1.86
Težina: 84
Hobiji: Plivanje i čitanje knjiga
Vrline: uporan, ambiciozan , sklon perfekcionizmu
Mane: mislim da o manama trebate pitati nekoga drugoga al evo na prvu kažu mi da sam ponekad preiskren i predirektan

Na curama prvo primjeti: Noge
Crnke ili plavuše: I jedne i druge
Potencijalna cura mora biti: intelektualni tip, zgodna , samopouzdana i jaka.
Najdraža hrana: lazanje
Najdraže piće: voda
Glazba koju sluša: Sve inačice housa a voli i poslušati stare stvari stranog rocka
Najdraži film : Pulp fiction
Najdraža knjiga: Moć pozitivnog mišljenja od N. V. Peale

Iz svega ovoga možemo zaključiti samo jedno, da je Damir jednostavno in dečko .
A vi drage moje, ako se pronalazite u njegovim opisima, najbolje plesne cipelice i pravac San Marco… > Tko zna možda se baš vama posreći zarobiti srce ovoga izuzetnoga mladića…


Članak napisala Ivana Ondrašek

Nema komentara:

Objavi komentar