subota, 23. lipnja 2012.

ljubav izreke

"Ljubav je jedina igra koja se igra udvoje u kojoj oboje pobjeđuju." Eva Gabor

"Sreća nije u događajima. Ona ovisi o plimama i osekama uma." Alice Meynell

"Zaboravljaju nas rođaci, prijatelji, ljubavnica, pa čak i neprijatelji, samo nas ne zaboravljaju vjerovnici. Zato nastojte napraviti što više dugova, kako bi nastavili živjeti u uspomenama drugih." Safir

"Žena mora znati šutjeti. Brak bez šutnje je kao automobil bez kočnica." Aznavur

"Svaka ljubav prolazi, a neslaganje ostaje zauvijek." Dostojevski

"Čini ono čime ćeš postati dostojan da budeš sretan." Kant

"Tko hoće nešto da učini, nađe način, tko neće ništa da učini, nađe opravdanje." Pikaso

"Žene su najveći paradoks mog života. Tek kad me napuste, postaju mi dobri prijatelji." Rooney

Ignoriraj one koji te pokušavaju obeshrabriti.

"Tko ima ženu i djecu, dao je taoce sudbini, jer su oni prepreka velikim poduhvatima, bilo u dobru ili u zlu." Emerson

"Nije dovoljno da čovjek bude spreman za obavljanje svoje dužnosti: treba znati što mu je dužnost." Polaček

"Žene nisu nikada tako jake kao onda kada se naoružavaju vlastitim slabostima." Defoe

Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. Sri Chinmoy

"Svijete, kad umrem, sačuvaj u svojoj tišini samo dvihe riječi za mene: "Volio sam"." Tagore

"Od svih nesreća koje nas snalaze u životu, najveća je ona da smo jedinom ranije bili sretni." Huxley

"Vrh izgleda kao da para nebo, a put koji vodi do vrha nazvan je ustrajnošću." Darvin

"Pravi muškarac želi dvoje: opasnost i igru. Zato želi ženu kao najopasniju igračku." Niče

"Život nas je naučio da ljubav ne znači međusobno se gledati, već zajedno gledati u istom smjeru."

"Zašto se neki ljudi ne žene? Zato što je brak tako važna stvar da nije suvišno razmišljati o njoj čitav jedan život." Schopenhauer

"Najsretniji je čovjek koji misli o najzanimljivijim stvarima." Dwight

"Ima mnogo starih ideja koje, katkad, iznenadno, postaju nove." Dostojevski

"Žena je u stanju danima živi od jednog jedinog komplimenta." Morgan


Cool izreke: izreke o ratu, izreke o samoći, izreke, izreke o obitelji, izreke za rođendan, izreke o putovanjima, izreke o putovanjima

Nema komentara:

Objavi komentar